this is Art

this is Art

Monday, October 4, 2010

the story of the little black dress *COCO CHANEL*


In 1926 Gabrielle “Coco” Chanel published a picture of a short, simple black dress in American Vogue. It was calf-length, straight, and decorated only by a few diagonal lines. Vogue called it “Chanel’s Ford.” Like the Model T, the little black dress was simple and accessible for women of all social classes. Vogue also said that the LBD would become “a sort of uniform for all women of taste.”[citation needed]
The little black dress continued to be popular through the Great Depression, predominantly through its economy and elegance, albeit with the line lengthened somewhat. Hollywood's influence on fashion in North America helped the little black dress's popularity, but for more practical reasons: as Technicolor movies became more common, filmmakers relied on little black dresses because other colors looked distorted on screen and botched the coloring process. During World War II, the style continued in part due to widespread rationing of textiles and in part as a common uniform (accessorized for businesswear) for civilian women entering the workforce.
IN GREEK
Το 1926 Gabrielle "Coco" Chanel δημοσίευσε μια εικόνα ενός σύντομο, απλό μαύρο φόρεμα στην αμερικανική Vogue. Ήταν μοσχάρι-μήκους, ίσιο, και διακοσμημένα μόνο από λίγους διαγώνιες γραμμές. Vogue αποκάλεσε "το Ford Chanel." Όπως και ο Τ μοντέλου, το μικρό μαύρο φόρεμα ήταν απλή και προσιτή για τις γυναίκες όλων των κοινωνικών τάξεων. Vogue είπε επίσης ότι η LBD θα γίνει «ένα είδος ενιαίου για όλες τις γυναίκες της γεύσης."[παραπομπή που απαιτούνται]
Το μικρό μαύρο φόρεμα συνέχισε να είναι δημοφιλής μέσα από την Μεγάλη Ύφεση, κυρίως μέσω κομψότητα της οικονομίας και, έστω και με τη γραμμή επιμηκυνθεί κάπως. της επιρροής του Χόλιγουντ για τη μόδα στη Βόρεια Αμερική βοήθησε λίγο μαύρο φόρεμα για τη δημοτικότητα του, αλλά για πιο πρακτικούς λόγους: η Technicolor ταινίες έγιναν πιο συχνές, κινηματογραφιστές που επικαλείται μικρά μαύρα φορέματα, επειδή τα άλλα χρώματα κοίταξε στρεβλώσεις στην οθόνη και παρακώλυσαν τις χρωστικές διαδικασία. Κατά τη διάρκεια τουΒ 'Παγκοσμίου Πολέμου, το ύφος συνέχισε εν μέρει, λόγω της ευρείας δελτίο των κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων και εν μέρει ως ένα κοινό ομοιόμορφο (εξοπλισμένες για businesswear) για την πολιτική των γυναικών που εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό.

No comments:

Post a Comment