this is Art

this is Art

Tuesday, May 24, 2016

Obsessions : BENELICA , MY OVERVIEW

Η προσωπική μου άποψη για τα προϊόντα που χρησιμοποιησα και χρησιμοποιώ.

Αρχικά  χρησιμοποιησα τη κρέμα χεριών για Θρέψη &Προστασία με έκκριμα σαλιγκαριών. Ανάλαφρη υφή στα χέρια μου,με υπέροχο διακριτικό ελαφρύ άρωμα, αίσθηση λειών και απαλών χεριών. Σίγουρα θα την ξαναχρησιμοποιησω!
Δοκίμασα επίσης τη Κρεμα Ματιων για μείωση των ρυτίδων, μαυρων κύκλων και σακουλων γύρω απο τα ματια. Την περασμένη εβδομάδα είχα ενα αυστηροτατο πρόγραμμα με αποτέλεσμα να μην κοιμάμαι πολλές ώρες και ετσι έκαναν την εμφάνισή τους οι μαυροι κύκλοι. Η κρέμα ματιών της benelica μου χάρισε ξεκούραστη και φρεσκια όψη χάρη στη δροσερή και άμεση καταπολέμηση των μαύρων μου κύκλων. Νιωθω το δέρμα κατω απο τα μάτια μου ξεκούραστο και ελαστικό. 
Επιπρόσθετα, εφάρμοσα την Ενυδατική κρεμα 24h που προσφέρει ενυδάτωση και αντιοξειδωτικη προστασια &SPF 10 και στο τέλος της ημέρας παρατήρησα οτι το δέρμα μου παρέμεινε ενυδατωμενο και προστατευμενο απο τις ακτίνες του ηλίου.Με ανάλαφρη και δροσερή υφή και διακριτικό άρωμα διατηρεί την νεανικοτητα και ελαστικότητα του δέρματος μου!
******
Χαρίστε ένα υπέροχο φυσικό δωρο στον εαυτό σας αλλα και στις γυναίκες του περιββαλοντος σας ,ανεξαρτήτου ηλικίας και αισθανθείτε υπέροχες, λαμπερές μα πάνω απο ολα φυσικές χωρίς χημικές διεργασίες!

Ευχαριστώ πολύ τα προϊόντα  BENELICA  για τη συνεργασία μας.

Lia,xxx



No comments:

Post a Comment